Login: Password:
Zaboravili ste password...
Registrirajte se...
 
Pravično bi bilo da je plaća u HEP-u od 1.1.2024. veća:
0%
15%
30%
45%
60%
Rezultati | Arhiva
 
Komentari, pitanja, sugestije      Niste logirani!
 
 
    Komentari
    PoslaoPoruke
    hepovac
    7/7/2008
    hepovac@net.hr
    Sklapanje KU je jedan od nacina borbe za radnicka prava.Potpis ovako loseg KU iskljucuje sve druge oblike borbe,jer znaci slaganje sa postojecom situacijom. Nedavno ste nas pozivali na prosvjede,na glavni Trg u metropoli.Nadam se da to vise necete ciniti.Vi ste propustili priliku izboriti nasa prava u ovoj rundi,pa bi bilo nemoralno clanstvo slati na cestu da popravlja ono sto ste vi pokvarili ovim potpisom. Nadate se da ce predsjednik Uprave odrzati obecanje.A sto ako ne odrzi?Hocete li podnijeti ostavku jer ste bili lakovjerni? Hvala vam sto ste iskreno i javno napisali da je PREDSJEDNIK TEHNOSA BIO PROTIV POTPISIVANJA OVOG KU.Clanstvo to ima pravo znati!
    ivica mudrovcic
    7/7/2008
    ivica.mudrovcic@heptehnos.hr
    Inaèe, ne postoje TEŠKA PITANJA, ali postoje TEŠKI ODGOVORI!!!! Morate znati da neki odgovor vezan za poteze TEHNOS-a je namjerno nedoreæen, jer neæemo valjda davati informacije koje "zloæesti" mogu zloupotrijebiti jer ovaj web je JAVAN. Mi ne sumljamo u vas, ali ima i drugih......
    ivica mudrovcic
    7/7/2008
    ivica.mudrovcic@heptehnos.hr
    Ovaj novi KU je znatno poboljšana verzija starog, a pojasnit æu kada mi vrijeme dozvoli ( moj dug prema vama ). U Tehnosu se primjenjuje demokracija u punom smislu, pa potpisivanje KU je želja Glavnog Odbora u kojem je i vaš povjerenik, a ako želite punu istinu gsp. Matko Utrobièiæ - predsjednik je bio protiv.U meðuvremenu je postignut sporazum i dogovoreni "aneksi" KU (aneksi su predviðeni u roku 3 mj. i toæno je da su u zraku, ali Predsjednik uprave æe nadam se održati obeæanje ). ZAŠTO potpis KU ?? Odgovor sam veæ prije dao : zato jer dovodi TEHNOS u ravnopravan odnos sa drugim sindikatima i omoguæuje djelovanje iz UNUTRA, imformacije, praæenje primjene, davanje "aneksa"(svaka 3 mj.,a ravnopravno se oèituju svi potpisnici). PITANJE : šta se postiže BEZ potpisa ako ne postoji kritiæna masa èlanstva za RADIKALNE AKCIJE sa ciljem ostvarenja prava??? ODGOVOR : ništa !!! Zato zakljuæite šta je povoljnije ??? Pregovaraæi Tehnos-a su uæinili baš sve da KU, prije svega, obuhvati i najugroženije skupine radnika HEP-a, Ali sve to nosi odreðeni iznos novaca ( nepoznate razine ) a poslodavac se ne usudi uæi u nepoznato, dok su svi ostali sindikati prioritet dali BODU - plaæi i poboljšanju materijalnih prava.Glede obraæanja predsjednika, pa predsjednik se obraæa na glavnoj stranisi"aktualnosti", a meni kao dopredsjedniku je data obveza održavanja i unošenja u ovaj web, što izgleda i æinim redovito ????
    hepovac
    7/6/2008
    hepovac@net.hr
    Gospodine Mudrovcicu,dobro vam je pitanje.Odgovor na njega je da u smjeni radi najugrozenija skupina zaposlenih u HEP-u.Ovaj KU nije toj skupini,a ni ostalima ponudio bolje uvjete.KU koji je potpisan ignorira neke prilicno vazne odredbe ZOR-a.Ovaj KU je jos losiji od prethodnog,kojeg nismo potpisali.Meni jos uvijek niste odgovorili, cime je ovaj KU zasluzio potpis našeg Sindikata?Ako nešto potpisemo, tada nemamo pravo protiv toga protestirati ni na koji nacin.Nas potpis znaci da smo zadovoljni sa postojecim stanjem i ponudjenim KU.Anex i eventualni Sporazumi su samo puka obecanja.Sve to poslodavac moze dati i bez anexa i raznih sporazuma ako zeli.Sindikat je duzan izboriti radnicka prava koja ce biti crno na bijelo napisana u KU,kad ih vec tako lijepo jamci i ZOR.Ne zanimaju nas obecanja koja vise u zraku. Zasto nam se ne obrati predsjednik naseg Sindikata i objasni potpisivanje KU? Svaka vama cast,ali on je jos uvijek predsjednik,ako se ne varam.
    smjenski radnik
    7/6/2008
    ful@mater.com
    Ljudi moji pa tko je tu lud .D ajte se dogovorite za dobrobit smjenskih radnika i veæ jednom dajte prijedlog za SMJENSKI KOLEKTIVNI UGOVOR ,I onda možemo nešto tražiti za smjenu a ovako smo taoci prve smjene.Pa mi nemamo nikakvih ,ama nikakvih dodirnih toèaka.Ako je ovo sindikat smjenskih radnika onda neka bude i KU smjenskih radnika hvala.
    ivica mudrovcic
    7/4/2008
    ivica.mudrovèiæ@heptehnos.hr
    Poštovani kolega "hepovac", ako je iskrenost i poštenje mana ispadne da sam prepun mana o kojima vi razgovarate sa svojim kolegama.Moj radni staž u HEP-u od 35 god. i 32 god u smjeni, od kojih sam 20 god. rukovoditelj smjene i 12 god. rada u vodstvu Tehnosa, jer ste to vi želili davajuæi mi glas na skupštinama, mi daju za pravo da kažem da poznajem HEP a i ostale sindikate.Za razliku od vas ja hodam po zemlji i nastojim, zajedno sa mojim i vašim kolegama priskrbit maksimum prava za ljude koji rade u otežanim okolnostima i dr.ali stvarnost nije baš blistava, ali recite i u drugim sindikatima ima ljudi iz naše branže, dali ste èuli da su ikada nešto izborili, znajte da uz vas stojimo mi,kritika je normalna reakcija nezadovoljnih ljudi, ali nezadovoljni smo i mi, i to jako. KU za HEP - NOVI æu vam rado pojasniti, ali znajte da je to maksimum ovog trenutka. Glede neupuæenosti, to je zsluga vašeg povjerenika koji uglavnom sve zna a ako ima nepoznanica lako æe ih ukloniti, preispitajte možda vašu podružnicu vodi kriva osoba, mi nismo diktatori da èlanove Glavnog odbora na nešto prisiljavamo ali to možete VI.Za mene moj dragi kolega nema više napredovanja, treba izdržati još 10 god u smjeni, znaæi zajedno 42 god u smjeni pa u MIROVINU nepoznate kvalitete.Pitanje: koliko ljudi u HEP-u je izdržalo 42 god u smjeni??????
    hepovac
    7/4/2008
    hepovac@net.hr
    Gospodine Mudrovcicu, ako sam ja kao clan potpuno ili nedovoljno upucen tada je to vasa sramota. To znaci da nas nedovoljno i nepotpuno informirate. Ovako slabo upucen ipak sam procitao novi KU i usporedio ga sa nasim prijedlogom KU,koji sam imao prilike procitati na ovoj stranici.Pozivam i ja vas da usporedite ta dva teksta,mozda postanete svjesni cime sam nezadovoljan. U novom KU nisam pronasao nijedan clanak koji govori u prilog smjene i pravednijeg vrednovanja rada u otezanim uvjetima.Ako ja ne znam dobro citati molim vas da mi vi ukazete kojim je to clankom regulirano.Valjda znate,ako ste to za nas izborili. Omogucili ste nam komentiranje pod nadimcima,a sada ste poceli prozivku i traženje punog potpisa.Hoce li vasi odgovori biti razliciti ako se zovem Pero ili Stipe?Niste li vi odgovorni pred svim svojim clanovima?Hvala vam lijepo na ponudi za funkcije u vrhu sindikata.Nisam zainteresiran trgovati s vama. Bas sam danas razgovarao s kolegama o vasem ponasanju.Ocekujemo vase naglo napredovanje na poslu.Unaprijed vam cestitamo.
    ivica mudrovcic
    7/3/2008
    ivica.mudrovcic@heptehnos.hr
    Poštovani kolega "hepovac", nije baš nekakova vrlina davati optužbe i tvrde zakljuèke na bazi svoje nupuæenosti, djelomiæne upuæenosti ili pak neznanja a pri tome nedostaje hrabrost predstaviti se pravim imenom i prezimenom. Neki uèesnici u ovim konverzacijama prelaze granicu pristojnosti sa jasnim ciljem negativnog djelovanja, ali takovih mizerija je bili i uvijek æe biti. Pretpostavima da vi ne spadate u"TE",kada bude obljavljen novi KU dobro ga uporedite sa starim, a postoji i sporazum s poslodavcem o odreðivanju porasta plaæe od 01.07.09g.USKORO poslije GO æe uslijediti "aneks"KU pa æe vam i druga tvrdnja postati jasna. Novi KU je zdovoljio puno toga i potpisivanje KU Tehnos stavlja u povoljniju poziciju da dijeluje iznutra u okviru zakona uz zakoniti uvid u sva zbivanja u svezi KU i njegove provedbe, do sada su to bile samo šture informacije po volji potpisnika.Vodstvo Tehnosa je spremno prihvatiti punu odgovornost pred èlanstvom za takovu strategiju, a vrijeme æe pokazati sve. Poštovani "hepovæe" moli bi vas da zadnju reèenicu svog ispisa dobro izanalizirate i ako imate bar malo dostojanstva vodstvo Tehnosa zaslužuje ISPRIKU. Ružno je kad netko za vas žrtvuje toliko truda i živaca, a za uzvrat dobije......siguran sam da vi sigurno nidte spremni na tolike žrtve, a ako jeste molim predstavite se i postarati æu se da budete kandidat na sljedeæoj izbornoj Skupštini i biti æe nam drago da dobijemo jednog pravog razumnog borca za sindikalna prava Tehnosovog èlanstva.
    hepovac
    7/2/2008
    hepovac@net.hr
    Gospodine Mudrovcicu, kazete da postoji mogucnost povecanja place sredinom 2009. godine. Ali zaboravii ste napomenuti da to nije ugovoreno kao obveza novim KU,nego je poslodavcu ostavljena mogucnost da ucini kako zeli.Svima je jasno da ce se ovo povecanje place istopiti vrlo brzo,a sada sluzi za zamazivanje ociju za sve ono sto nije postignuto ovim KU.Do sada nas sindikat nije bio potpisnik KU.Sada smo promijenili misljenje. Zanima me da li ovim potpisom dajemo do znanja da je u HEP-u sve po nasoj volji,ili su neke drugi stvari u pitanju? Cesto spominjete strajk kao nacin borbe.Kad potpisujemo KU tada znaci da se slazemo sa onim sto je u njemu ponudjeno. Nije li licemjerno uopce spominjati strajk kad se potpisuje KU koji je vise nego nepovoljan za nas koje predstavljate? Sve sto ste pisali o strajku su obicne parole. Prodali ste interese clanstva. A koja je bila cijena, tko je sto dobio, a preko cijih ledja se slomilo, uskoro ce se saznati.
    provokator
    7/2/2008
    provokator@gmail.com
    Evo mene opet znam da sam dosadan ko proljev ali eto .Jako sam zadovoljan sa svime i moj brat takoðer .E jesam li zaboravio napisati da sam ja smjenski radnik koji radi subotom ,ma to govori pijanac u mojoj glavi hm da pozdrav iradnicama da
    provokator
    6/30/2008
    provokatorp@gmail.com
    ...eeee, sada znam u cemu je greska. nisam rekao "postovane kolege" pa se zati neki ljute na mene . Ali evo ispravljam i "postovane kolege" evo i gospodin Mudrovèiæ se javio , izgleda negdje iz duboke hladovine (sta radi ova nova tehnologija) i kaze ne zeli stati ni na jadnu stranu, jer ne zeli nikoga povrijediti. sad bi to tribalo znaciti da ja nekoga vrijedjam. i to bi tribalo isto znaèiti da sam ja jedna strana , a vi "poštovane kolege" neka druga strana. Ja se osobno ne slažem da tu postoje nikakve posebene strane, jer svi smo mi SMJENA, a ja od sutra idem na onih dva tjedna zasluzenog odmora, to je ono što nam nosi ovaj rad po 12 sati, s cime sam ja zadovoljan. Zato pozdrav svima, a posebno smjenskim radnicima... i gospodinu Mudrovèiæu, naravno...
    ivica mudrovcic
    6/28/2008
    ivica.mudrovcic@heptehnos.hr
    Poštovane kolege ( imena nisu bitna ) toèno je to što je o KU rekao uvaženi kolega uz dopunu, napokon æe uæi neke otežane okolnosti: rad na visini iznad 12m i rad u tunelima, ali poslodavac traži vremensku odgodu radi analize troškova( struæna komisija ) a potom bi "aneksom" zajedno sa "tipizacijom" postao sastavni dio KU.Ima i dosta opæih èlanaka sa poboljšanjima, a postoji i moguænost korekcije plaæe od 01.07.09 na VIŠE i nema više umanjenog porasta plaæe BDP minus 1%, VEÆ ZA BDP. Da na moru sam GO, ali moram pomoæi gospodinu PROVOKATORU. Ranije sam se suzdržavao od odgovora jer jedino tako neæe NITKO biti povreðen.Drago mi je da ste prihvatili meðusobno komuniciranje što je pouæno.
    provokator
    6/28/2008
    provokatorp@gmail.com
    .. GIZMO, smjenski kolega moj, vidim da si se nasao u mojim komentarima, te tako burno reagiras. Za tvoju informaciju ja sam sretan u mom braku i nebih ga mijenja ni za što. Kažeš "glupi komentari" pa ja razumijem da oni koji nešto ne razumiju, najlakše im je reci da je to glupo, prema tome slažem se s tobom.. komentari su glupi.. i za tvoju informaciju ja sam smjenski radnik i mislim da je jasno na cijoj sam strani... veliki pozdrav ti saljem Gizmo..
    gizmo
    6/28/2008
    gizmogizmo@ymail.com
    PROVOKATORU !! Daj se pod hitno rastani,to što tebi radi tvoja žena,pa to je neviðeno,stvarno mi te je žao,jako žao. E,gle i ja sam tu do 19 h,zamisli,samo što neki ipak moraju raditi a ne sjediti za raèunalom i pisati pre glupe komentare kao ti. Sad si se našao pametan i tu informiraš o potpisivanju a prije par dana si pljuvao po nama svima koji smo postavljali pitanja koja ti sad postavljaš. Konaèno je vrijeme da se odluèiš na èijoj si strani!
    provokator
    6/28/2008
    provokatorp@gmail.com
    ... pa evo da budem i malo "informativan" obzirom da vidim da gosp. Mudrovèiæ odmara, zasluženo. Da toèno je, TEHNOS potpisuje Kolektivni ugovor i to u Utorak 01.07.2008 godine "tocno u podne" Vrijednost boda je 6,81 od 01.07. (znaci na placi u VIII mjesecu) nesto malo su podignute i jubilarne nagrade, i jos neki sitni ustupci su postignuti. Kolektivni ce vrijediti 2 godine, a za nas smjenske radnike nema nikakvih posebnih poboljsanja... al mi sm zadovoljni i s ovim sta imamo , zar ne kolege iz smjene, ili SJENE pa skoro je isto aaa...pozdrav samo smjeni...
    provokator
    6/28/2008
    provokatorp@gmail.com
    ...eeeeeee smjenski radnici , nema vas.. evo danas subota, ja prva smjena , radim do 19, 00 sati i razmisljam kako smo sretni mi smjenski radnici koji imamo tu "privilegiju". Znam da vi to necete priznati ali i sami se tako osjecate , jer to vam je vrijeme kada ste vi "glavni", kada vam nema supruge da vam prigovara i "grinta". Tada se nalazite u svijetu koji je vas i gdje sae osjecate vaznim.. ma znam da mi to necete priznati, ali i to je razumljivo... pozdrav svima pa i smjenskim radnicima..
    smjenski radnik 2
    6/26/2008
    ful@mater.com
    E provokatoru provokatoru
    smjenski radnik 2
    6/26/2008
    ful@mater.com
    E provokatoru provokatoru
    provokator
    6/24/2008
    provokatorp@gmail.com
    ...hm , ocito ste vi neki NE ZMJENJIVI,, BAS ME ZANIMA KAKAV JE TO OSJECAJ BITI "NE ZAMJENJIV" KU skoro potpisan, ocito je takodje da se nalazite negdje gdje se vrte takve informacije , jer ja nisam nigdje procitao to sto vi tvrdite, ali nema veze , pozdrav svima, pa i vama smjenskim radnicima...
    smjenski radnik 1,2,3,4,5,6,7,8,9 kako god želite
    6/24/2008
    bracek@hotmail.com
    Kolektivni kao da je potpisan,promjena neæe biti,zato sam i æestitao na potpisivanju,a to tko æe ga potpisati i to je sasvim svejedno. Treba malo èitati i razmišljati uokolo a ne samo gledati što se piše. I,da, ja nikad nisam radio prvu smjenu a niti mogu,zašto? Nema ljudi,fali nas,nedostaje !!!!
    Stranica: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
    Niste logirani!
    Login:
    Password:
    Zaboravili ste password...
    Registrirajte se...

 
 
  Sva prava pridržana A design