Login: Password:
Zaboravili ste password...
Registrirajte se...
 
Pravično bi bilo da je plaća u HEP-u od 1.1.2024. veća:
0%
15%
30%
45%
60%
Rezultati | Arhiva
 
Komentari, pitanja, sugestije      Niste logirani!
 
 
    Komentari
    PoslaoPoruke
    Luka
    2/25/2012
    luk310@net.hr
    Poštovani, zanima me kao člana, kad će se održat reizbor povjerenika TEHNOS-a po podružnicama hidro-sektora?
    strojar4
    2/21/2012
    strojar4@hotmail.com
    http://www.vecernji.hr/vijesti/partitokracija-vodit-ce-hep-a-upropastio-je-lepu-lepoglave-clanak-379093 ako ne znate o ćemu govorim !!!
    strojar4
    2/21/2012
    strojar4@hotmail.com
    Zanimljiv članak oko vodećeg čovjeka HEP-a u večernjaku danas!!! Jeli to priprema za raskopusanje HEP-a ???
    Denis
    2/8/2012
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Molimo vas da pravna pitanja postavljate na mjestu koje je za to i predviđeno:
    http://heptehnos.hr/pravnik1.asp
    Hvala
    sindikat
    1/30/2012
    tehnos@hep.hr
    Poštovana, Kolegica iz Kadrovske službe je prekršila rok za odjavu. Kako ste Vi vjerojatno već predali zahtjev za mirovinu, koja bi trebala započeti teći od 01. 01. 2012.g., a pretpostavljam da ste i s tim danom raskinuli radni odnos, kadrovska vas je u roku od 8 dana trebala odjaviti sa 31. 12. 2011.g. i u tom slučaju bi sve bilo u redu. Iz Vašeg upita mi je jasno kada je odjava izvršena, ali niste naveli da li je Vaša odjava kasnila zbog kadrovske, a dan s kojim Vas odjavljuje je 31. 12.2011.g. ili je taj dan s kojim ste odjavljeni 26. 01. 2012. Svakako, to trebate vidjeti. Ako ste raskinuli radni odnos sa 31. 12. 2011.g., a odjavljeni tek 26. 01. 2012.g., onda Vam je poslodavac dužan nadoknaditi izgubljenu naknadu plaće jer ne bi smjeli biti oštećeni. Miolim Vas, radi cjelovitog odgovora pošaljite slijedeće informacije: Da li ste i s kojim danom raskinuli radni odnos? Da li ste i s kojim danom, podnijeli zahtjev za ostvarenje prava na mirovinu? Koji dan je naveden u odjavi kao posljednji dan rada, odnosno, mirovinskog osiguranja? Poštovanje
    marija1408
    1/28/2012
    mareraspovic@gmail.com
    Poštovani, Predala sam zahtjev za odlazak u prijevrevenu starosnu mirovinu sa datumom prestanka radnog odnosa 31.12.2011. međutim kolegica iz kadrovske službe me odjavila 26.1.2012. Bila sam na mirovinskom te mi je rečeno da će mi mirovinu početi isplaćivati od tog datuma odjave.recite mi molim Vas dl mi je firma dužna isplatiti plaću do datuma odjave??? unaprijed zahvaljujem Marija
    Denis
    12/2/2011
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Je li pokušaj spriječavanja dovođenja političkih kadrova utopija?
    Denis
    5/5/2011
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    O moralu, poslovnoj etici i međusobnim optuživanjima, u HEP-u bi se moglo skupiti toliko materijala da bi se i u Haagu posramili.
    Sindikat bi morao zaposliti 10 ljudi, kada bi se time htio baviti.
    Postoji vaš šef, direktor, kolegiji, a koliko znam i Skupovi radnika. Morat ćete se tamo negdje obratiti.

    Nego, da malo proširimo priču.
    Relativno nedavno meni se dogodilo da sam vodio smjenu, i dok sam pričao na drugi telefon, moj kolega je preuzeo moj posao i uključio DV pod uzemljenjem. Radilo se o benignoj pogrešci, bez veće štete.
    Nakon mog inzistiranja da ja preuzmem krivicu kao voditelj smjene koji sam tog dana bio odgovoran za sustav, osnovalo se povjerenstvo za analizu događaja, preslušavale su se snimke razgovora (suprotno važećem Pravilniku), a sve u cilju da se dokaže kako je kolega kriv.
    Logika stvari bi nalagala da se greška proglasi nebitnom i "progleda se kroz prste", ili da se donese nekakva odluka o primjerice suspenziji obojice na neki rok (rad van smjene)
    No bitno je bilo mene proglasiti nevinim. Poanta te priče je sljedeća:
    1. Ako meni odrede kaznu, onda znaju da ću ja pitati za određivanje kazne svakome tko napravi grešku. A griješi se jaaako puno, i to ne na mom radnom mjestu.
    2. Ako se donese neka odluka, onda je priča završena. No ako se stvari analiziraju tjednima, priča se po poduzeću o tome, stvara se pogodna atmosfera za veličanje događaja, olajavanje i stvaranje afere.

    Bit svega je da li je nekome savjest čista. Ako je, onda vrijedi "tko radi taj i griješi", i moje mišljenje je da sa smješkom i bez straha sve te mudrace treba odmah poslati u "rodni kraj".
    split021
    5/4/2011
    gripe021@gmail.com
    Radnici relejne zaštite napravili su grešku u TS Ston i došlo je do prekida napajanja konzuma od 8 minuta.Član nadzornog odbora Goran Tomić je brže bolje obavjestio direktora Sabolića o svemu tome.Zbog čega? Zar nije mogao prvo obavjestiti direktora PRp-a Split Maria Gudelja? Čemu ovaj ispad? I on je predsjednik radničkog vijeća? Tražim da se očituje na oglasnim pločama zbog čega je to napravio? Čemu to tužakanje?Svatko može pogriješiti ko radi u postrojenju? Lako je pričati priče iz kancelarije....
    davor
    3/15/2011
    krajacic.d@gmail.com
    Mislio sam NE reagirati na ovo,ali.. Provokatoru,ja sam ovdje pod svojim IMENOM I PREZIMENOM a ne skrivam se pod kojekakvim nickovima,što govori samo po sebi.. I ,da,ja sam još uvijek bolestan i došao sam raditi UPRAVO zbog tih 30% manje na plaći.. Tako je gospodine predsjedniće..s članstvom se treba razgovarati !! Ako me se razumije što sam htio reći
    Denis
    3/12/2011
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Ha, ne znam što bih uopće rekao. Možda bi ništa bilo najbolje.
    Kada bi vi samo znali s kakvim "vjetrenjačama" se mi moramo boriti na globalnoj razini, kakve opasnosti nam prijete, i koliko su neki poslodavci neosjetljivi, toliko da bi nam odmah sutra svima "nogu u g....u" dali.
    Zato se moramo držati zajedno i biti tolerantni jedni prema drugima, jer imamo zajedničke neprijatelje, unutar (ali i izvan) tvrtke.
    Pri tom će se ti "neprijatelji" koristiti svim mogućim smicalicama i bacati kost među nas, jednom će to biti troškovi prijevoza, jednom stimulacije, sutra će nas natjerati da se međusobno glođemo između proizvodnje, prijenosa i distribucije, kontinuirano će pokušavati "rezati krila" smjenskom radu jer znaju tko im može pomutiti njihove računice, puštati lažne priče i olajavati sindikate, itd.

    Mi u TEHNOS-u stalno povjerenicima govorimo da im ne smije biti teško komunicirati sa svojim članovima, članovima govorimo da ne smiju gledati samo svoje pojedinačne interese.
    Povjerenici ne smiju govoriti da su članovi beskorisni, članovi ne smiju pitati: što će sindikat za mene učiniti, već što ja mogu učiniti za sindikat?

    Da se mene pita, ja bih ukinuo sva davanja članovima (osim teških socijalnih slučajeva), božićnice, purice i ostale poklone. Sindikat mora novce trošiti na svoj rad, jačanje, organizaciju, što će se članovima višestruko vratiti kroz bolju zaštitu i promicanje njihovih prava.
    Svaka kuna od članarine koja se vrati našim članovima znači našu nesavršenost, odnosno činjenicu da novac nismo znali bolje iskoristiti. Kad me netko pita zašto naš sindikat dijeli 150 kn a onaj drugi 250 kn, najradije bi iz sindikata izbacio ili njega ili sebe. Ljudi puno stvari ne razumiju, i zato je potrebna komunikacija, razumijevanje i tolerancija. Informirajte se, pomozite povjerenicima, jer, svi smo mi samo "od krvi i mesa". Razmišljajte pozitivno prema nama samima, i negativno prema onim drugima.
    provokator
    3/10/2011
    provokatorp@gmail.com
    "bio sam na bolovanju 86 a mogao sam i 91 dan. Nisam, jer nisam znao da imam pravo na nadoknadu nakon 3 mjeseca" Žalosno, ja mislio san da se na bolovanje ide kad si bolestan , i ostaje se onoliko koliko si bolestan, a ne onoliko koliko ti "treba" za naknadu. I sindikat je kriv zato sto JA to nisan znao. Svaštaa... ali takvi smo mi..
    operater
    3/8/2011
    esad.redza@inet.hr
    Poštovani kolega Naravno da u statutu Tehnosa nema ništa vezanog za ovaj oblik pomoći koja je Vama uskraćena.Zato postoji pravilnik.Pravilnik na uvid treba Vam dati Vaš povjerenik.Iz svega izrečenog Vi dobro znate da ta pomoć postoji,ali ste iz nekog razloga čekali da Vas netko o njoj obavijesti.Upravo tako kako Vi pišete u pravilniku stoji da imate pravo na pomoć nakon tri mjeseca bolovanja.Ne želim ulaziti previše u Vaš problem jer Vi uporno naglašavate da nemate što pitati svog povjerenika.Očigledno da neki razlog ovakvog oblika ne komunikacije postoji.Vi ga sigurno bolje znate od mene.Moj savjet je da na koncu kontaktirate svog povjerenika,jer ovako ispada da smo čuli samo Vašu stranu. Ponavljam ako povjerenik izbjegava ili uskraćuje pomoć na koju imate pravo tek tada ćemo riješiti Vaš problem.
    davor
    3/8/2011
    krajacic.d@gmail.com
    Ne znam gdje bih trebao reći svoj problem ,ako ne na stranici TEHNOSA. Povjerenike sindikata iz moje radne organizacije da je bilo briga to se nebi niti desilo. Zašto da ja ili bilo tko drugi ne dobije pomoć kad znamo da je plaća 70% kad si na dugotrajnom bolovanju. Vremena su teška i taj novac bi svakome pomogao .Kako sam bio 85 dana na bolovanju,tako sam mogao biti i 91 dan,dobiti pomoć i lakše prebroditi to sve skupa. Čitajući statut sindikata ovdje na stranici nisam nigdje uspio vidjeti kad i koliko imam pravo na pomoć(ispričavam se ako sam negdje to previdio). U sindikat se budem opet učlanio kad ova garnitura bude smjenjena i kad dođe neka druga (moje radne organizacije). Smatram da kad se netko prihvati nekog posla,da taj mora savjesno obavljati taj posao. Na kraju ,pa nema 10 ili 100 radnika na dugotrajnom bolovanju ,pa se negdje izgubilo u "masi". I što da ja kažem povjereniku išta ? Nema se tu što za reći ..na žalost...
    operater
    3/8/2011
    esad.redza@inet.hr
    Poštovani Vi kao pojedinac svakako činite cjelinu jedne organizaciji u ovom slučaju to je sindikat TEHNOS.Žao mi je da ovaj Vaš slučaj postaje predmet komentara naše stranice.Prvenstveno zbog toga što za sve navedeno imate svog povjerenika sa kojim bi trebali porazgovarati.Ako Vam on taj razgovor onemogućuje ili ga izbjegava onda bi se trebali svakako javiti predsjedništvu TEHNOSA.Svaki aktivni član bilo koje organizacije sigurno ima spoznaje o svojim pravima koja proizlaze iz statuta.Što je više takvih aktivnih članova organizacija bolje radi i manje su mogučnosti da se dogodi ono što se Vama dogodilo.Na žalost malo je tih aktivnih pa tako i Vi priznajete da ste se možda trebali interesirati ,ali eto niste jer ste mislili da će to za Vas odraditi vodstvo Vašeg sindikata.Sada na kraju svega Vi kažete da ćete se iščlaniti iz sindikata.Naravno to je Vaše pravo i Vaša odluka ,no razmislite dobro prije nego takvu odluku donesete koliko ste sami doprinjeli da ona bude baš takva.Možda će Vaš primjer pobuditi aktivnije sudjelovanje u samom radu podružnice pa se neće u budučnosti događati takvi problemi.Na koncu ,učlaniti se ,to je lako,biti aktivan član i raditi to je teško,a najlakše se iščlaniti.
    davor
    3/7/2011
    krajacic.d@gmail.com
    Poštovani ! Bio sam na bolovanju 85 dana,prekinuo sam bolovanje JER me NITKO nije obavijestio da imam pravo na naknadu nakon 3mj.neprekidnog bolovanja. Zar sam ja morao misliti o tome ili netko iz sindikata me trebao obavijestiti o mojim pravima ? Priznajem,možda sam se trebao interesirati,ali nisam,jer sam mislio da vodstvo sindikata TE Sisak MISLI o svojim članovima . Grdno sam se prevario !!! Nisam dobio niti poklon bon od 200 kn. nakon prvog mjeseca bolovanja,s obzirom da je moja smjena bila peta i gotovo svi su bili na godišnjem. Zar i o tome nije trebao misliti netko iz sindikata TE Sisak?? Sve u svemu ,još ovaj mjesec sam član sindikata .jer zašto da dajem 700 kn. godišnje ,kad NITKO ne razmišlja o pojedincu?! Hvala !!
    Denis
    12/5/2010
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Sretni smo što imamo ovakve članove kao što ste Vi strojar. Na Vas računamo. Ima nas puno takvih, i poslodavci to dobro znaju.
    No, čemu nepovjerenje?!
    Imamo mi već pripremljeno priopćenje za medije, teme za tiskovnu, listiće i pismo članovima za referendum o štrajku, i još ponešto.
    Očito je da imamo razloga zašto to nismo upotrijebili.
    U utorak je vjerojatno zadnji sastanak pregovora. Poslodavac se u zadnja dva tjedna pokazao "razumnim", i ja vjerujem da ćemo postići zadovoljavajući dogovor. Kako to ne bismo kvarili, šutimo još ovih par dana.
    Nikad nitko nije bio uskraćen za informaciju. Imate svog povjerenika, imate moj broj telefona. Što još treba?
    Naš sindikat učinio je jako puno u ovim pregovorima, i spremni smo ići "do kraja" ako nešto krene po zlu. Na kraju će se vjerojatno netko drugi hvaliti uspjesima. Mi nećemo, i nije nam bitno. Važno je da prava naših članova ostanu najmanje na sadašnjoj razini.
    strojar4
    12/3/2010
    strojar4@hotmail.com
    Ne mogu vjerovat !!!! 4 dana stoji moje pitanje a iz sindikata nitko ništa ? Mislim....ono.... ???!!!!
    strojar4
    11/29/2010
    strojar4@hotmail.com
    gospodo! Bliži se 31.12.a nitko ništa ne govori o kolektivnom ugovoru? Jeli se što poduzima ili se čeka pa šta bude bude? Trgnimo se više! Zašto ne pošaljete u javnost da uprava ne želi potpisati kolektivni? Smatram da bi se na sve drukčije gledalo kad bi u dnevniku bila vijest da radnici proizvodnje pripremaju štrajk ako se ne postigne dogovor i da VI osobno objasnite javnosti što bi se dogodilo. Ako ne pokažemo 'zube' loše nam se piše. Hvala na odgovoru unaprijed na ova zadnja 2 pitanja.
    Denis
    11/18/2010
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Slažem se.

    Vrhu HEP-a trenutno je daleko najvažniji financijski izgled kompanije, odnosno sve gdje se mogu smanjiti troškovi.

    I to rade, po mom mišljenju, dosta dobro.

    Ali tu postoji jedan drugi problem, jer to sve rade na veliko, i gledaju samo s vrha, a najveći dio troškova i svih drugih problema se ipak stvara dolje, na nivou organizacijskih jedinica. Isto je s ljudskim potencijalima, brigom za postrojenja, itd.

    Morat će zagrebati puno dublje, ako misle HEP dovesti u kakav-takav red.

    Očigledno je da će po tom pitanju sindikati morati nešto poduzeti. Neke direktore se mora natjerati da rade svoj posao, a ne samo čuvaju svoju guz... Ako ste TEHNOS-ov član, javite mi se s konkretnim problemom. Nekako ćemo naći vremena za njegovo rješavanje-moramo. Bacite nešto na papir, pa mi dostavite.

    Pozdrav svim operativcima, smjeni i održavanju.
    Stranica: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
    Niste logirani!
    Login:
    Password:
    Zaboravili ste password...
    Registrirajte se...

 
 
  Sva prava pridržana A design